loading...

طراحي سايت در كرج

طراحي وب سايت كرج

بازدید : 98
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

آموزش طراحي سايت در كرج يكي از خدمات مجموعه طراحان وب است كه با 8 سال سابقه در خصوص طراحي وب سايت براي شركت ها و ارگان ها از قديمي ترين شركت هاي طراحي سايت در كرج محسوب مي شود.

آموزش طراحي سايت شامل مجموعه هاي آموزشي در خصوص آموزش زبان هاي طراحي و نشانه گذاري، مثل HTML ، CSS و JAVASCRIPT و زبان برنامه نويسي PHP مي باشد.

آموزش طراحي سايت در كرج يكي از خدمات مجموعه طراحان وب است كه با 8 سال سابقه در خصوص طراحي وب سايت براي شركت ها و ارگان ها از قديمي ترين شركت هاي طراحي سايت در كرج محسوب مي شود.

آموزش طراحي سايت شامل مجموعه هاي آموزشي در خصوص آموزش زبان هاي طراحي و نشانه گذاري، مثل HTML ، CSS و JAVASCRIPT و زبان برنامه نويسي PHP مي باشد.

آموزش وردپرس و طراحي سايت با سيستم آماده

امروزه استفاده از سيستم هاي مديريت محتواي آماده مثل وردپرس و جوملا هم سبكي رايج در طراحي سايت به حساب مي آيند.

شركت طراحان وب هم با در نظر گرفتن اين نياز ، كلاس هاي آموزشي در خصوص طراحي اصولي وب سايت با وردپرس را برگزار مي كند. محبوب ترين سيستم مديريت محتوا يا توجه به آمار هاي گرفته شده در سطح جهان سيستم وردپرس است.

آموزش طراحي سايت در كرج با وردپرس هم به كساني پيشنهاد مي شود كه قصد آموزش اين حرفه در زمان كمتر را دارند.

طراحي سايت با وردپرس براي كساني كه در رشته هاي به غير از كامپيوتر تحصيل كرده و يا اطلاعات برنامه نويسي كمتري دارند، بهترين انتخاب است.

در ادامه به بررسي مزايا و معايب اين سيستم خواهيم پرداخت.

كلاس آموزش طراحي سايت در كرج

كلاس هاي آموزش طراحي سايت در كرج

كلاس هاي آموزش طراحي سايت در روز هاي 5شنبه و جمعه از 9 تا 13 براي افرادي كه ثبت نام به انجام رسانده باشند برگزار مي شود.

جهت ثبت نام در دوره مي توانيد در روز هاي كاري بين ساعات 10 الي 17 بصورت حضوري به آدرس دفتر شركت طراحان وب واقع در :

كرج ، جهانشهر ، خيابان كسري ، كوچه نژاد فلاح ، ساختمان مرواريد واحد 8

مراجعه فرماييد.

مدت زمان دوره 60 ساعت بوده و با گذراندان اين 60 ساعت مي توانيد بطور كامل يك وب سايت را راه اندازي كرده و سئو ساختاري براي آنها پياده كنيد. در ضمن زمان هايي هم براي فعاليت ها و استراتژي هاي گرفتن مشتري طراحي سايت در كرج ، قيمت گذاري براي پروژه و پشتيباني مشتري در نظر گرفته خواهد شد.

طراحي سايت اختصاصي يا وردپرس؟

يكي از سوالات بزرگ براي مراجعه كنندگان جهت ثبت نام در كلاس آموزش طراحي انتخاب نوع سيستم است كه با توجه شرايط بازار كنوني وارد شدن به كدام بخش نتيجه مطلوب تري خواهد داشت؟

در پاسخ به اين سوال بايد بگويم كاركردن در حوزه اي بيشتر به آن علاقه مند هستيد بهترين انتخاب است. اگر به برنامه نويسي علاقه مند هستيد بدون شك اين سيستم را براي خود برگزينيد ولي اين را هم در نظر داشته باشيد كه آموزش و يادگيري كامل اين سبك ممكن است براي شما كمي به طول بيانجامد در مقابل قيمت هاي طراحي سايت اختصاصي به مراتب بالا تر و پر سود تر براي شما خواهند بود.

اما در مورد سيستم وردپرس!

استفاده از اين سيستم براي علاقه مندان به طراحي سايت طبيعتا آسانن تر خواهد بود چون نياز به اطلاعات برنامه نويسي چنداني ندارد و موارد مورد نياز براي استفاده در سايت از قبل توسط برنامه نويسان نوشته شده و قابل استفاده است.

البته اين بدان معنا نيست كه هر كسي بتواند اقدام به طراحي سايت ( حرفه اي و مطابق با اصول ) از اين طريق بكند و درآمد كسب كند! طراحي سايت با وردپرس با استفاده از قالب ها و امكانات بسياري به انجام مي رسد كه يك وردپرس كار حرفه اي كه بهره گيري از تمام آن ها را فرا گرفته باشد مي تواند سايت هايي طراحي كند كه پياده سازي آن با سيستم اختصاصي هم بسيار دشوار باشد.

سيستم وردپرس در مقايسه با وب سايت هاي اختصاصي داراي محدوديت هايي است كه در برخي پروژه هاي بزرگ به عنوان ضعف ديده مي شود ولي براي طراحي سايت هاي شركتي و فروشگاهي تقرابا تمامي امكانات در آن در نظر گرفته شده و با توجه به قيمت پايين تري كه براي كارفرما دارد، طبيعتا در ارائه خدمات به بازه بزرگي از مشتريان بيشتر كاربرد خواهد داشت.

كلاس هاي مكمل طراحي سايت

در كنار طراحي سايت براي علاقه مندان به كار در اين حوزه كلاس هاي ديگري هم در نظر گرفته شده است كه شامل سئو و ديجيتال ماركتينگ است. بهره گيري از اين آموزش ها منجر به فراگيري علم بازاريابي اينترنتي از طريق وب سايت ، شبكه هاي اجتماعي و اپليكيشن هاست.

هزينه كلاس هاي آموزش طراحي سايت

هزينه ثبت نام در كلاس هاي آموزش طراحي سايت بطور خصوصي برابر با 1 ميليون و 500 تومان بوده كلاس هاي عمومي 600 هزار تومان مي باشد.

افراد با استعداد پس از پايان دوره به استخدام شركت طراحان وب در خواهند آمد.

منبع : آموزش طراحي سايت در كرج

برچسب ها آموزش طراحي سايت ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 48
  • بازدید کلی : 2302
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه